Перейти к основному содержанию

Customer Service Specialist

Предложить свою кандидатуру сейчас
Job ID 316433 Date posted 10/17/2025 Location : Наньтун, Китай

Job Purpose and Impact

The Customer Service Specialist, will support a moderate scale of customer service activities for a single site team. In this role, you will contribute to optimizing and monitoring shipping and returns, including processing complex orders from customers and resolving order or delivery issues.

Key Accountabilities

  • Maintain systems and relationships that meet customer demand forecast, as well as other databases related to shipments and inventory management.
  • Inform customers about order status, invoices, contract balances and other information needed to complete the sale.
  • Execute customer service strategies.
  • Provide support to improvement projects and commitments requiring a basic understanding of customer service practices and procedures.
  • Handle basic issues and problems under direct supervision, while escalating more complex issues to appropriate staff.
  • Other duties as assigned

Qualifications

Minimum Qualifications

  • Bachelor's degree in a related field or equivalent experience
  • 3+ years of relevant customer service or sales-related work experience
  • Fluent in English Skill
Предложить свою кандидатуру сейчас

Поиск подходящих вакансий с использованием Linkedin

Найдите своё место в компании Cargill. Если у Вас есть LinkedIn профиль, мы можем использовать ваши навыки и опыт для поиска вакансий, которые могут вам подойти.

Найдите подходящие Вам вакансии

Устойчивое развитие в подразделении
Какао

Программа Cargill Cocoa Promise направлена на обеспечение процветания сектора какао для многих поколений.

Инклюзия
и многообразие

Наша инклюзивная культура помогает нам формировать будущее мира.

Жизнь в компании
Cargill

Узнайте, как вы можете достичь своей самой высокой цели, сделав карьеру в компании Cargill.

Посмотреть все позиции, открытые у нас

Thrive